הדרכת שירות

שירות עסקי – הדרכת שירות – סדנאות תקשורת מגשרת

עסקים עושים עם אנשים!

ניהול עסק הוא דבר מאתגר. כבעלי עסקים אנו עומדים בפני אתגרים ומצבים מורכבים מאוד מול מגוון רחב של אנשים: לקוחות, ספקים, קולגות ושותפים.

הדילמות החשובות שאנו מתמודדים יומיום בעסק שלנו:

* איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים?

* איך להוביל את השיחה כך שנשיג תוצאה רצויה ועסקה טובה ורווחית?

* איך נשמר את הלקוחות הקיימים שלנו ונוכל להוביל את השיחות לשיחות שסוגרות עסקה?

* איך להפוך מתחרה לקולגה ואף לייצר שיתופי פעולה

כבעלי עסקים, אני מאמינה שלכל עסק יש צורך ללמוד מהי הקשבה ואיך זה משפיע על צמיחה וגידול בעסק.

סדנת הדרכת שירות תקשורתית מעניקה לכם ראייה חדשה על מערכות היחסים שלכם עם הלקוחות, הספקים הקולגות והשותפים והופכת אתכם להיות אלופים בשירות מתוך מקום של צורך ולא ריצוי.

הצצה לחלק מהתכנים שיועברו בסדנה:

* מיהו הלקוח שעומד מולי?

* להפוך לקוח מתלונן ללקוח מרוצה

* סגנונות קונפליקטים עסקיים

* משא ומתן הדרך להצלחה

סדנת הדרכת שירות לבעלי עסק, 4 מפגשים (כל מפגש שעתיים) תקשורת מכוונת מטרה!